ja e trött!!

jag sov dåligt i natt sen har jag jobbat och sen har jag gått så jag är helt slut!
ska visa en del av min väg som jag går...
 TITTA VA LÅNGT!!
Jag kände att jag orkade inte längre när jag kom till denna väg urk!
Men jag gav mig fan på att gå!!!
Så jag gick haha och gick och gick och gick ujujujuj En timma varje dag!
Har gått i 4 veckor nu men tror inte att jag har gått ner ett dugg!! men har inte stället mig på en våg så jag vet inte men de känns som om jag inte har gått ner något!
 Kumla bunkern!
Den går jag förbi varje dag! Dom bygger ju ut fängelset så mer fångar blir de...
Känns ju tryggt eller nått.....stör mig inte så mycket på det...för om dom rymmer så tror jag knappast att dom gömmer sig i kumla någonstans..då drar dom väll härifrån i alla fall...det är vad jag tror...

jaja ska väl vara uppe en stund till sen ska nana kudden..hehe
god night!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0