Nora...

Jaha..
i dag har jag varit till nora med päronen och så shoppade jag en klänning..såå fin så!!
ja vad ska man skriva mera...jo en kompis till mig har fått barn idag...
alltså jag förstår inte varför man skaffar barn nu...
och i kumla är det fruktansvärt många unga med barn...
som ja säger hela tiden...säg nån i kumla som inte har barn..
ja herregud!
jaja nu sitter jag hemma och vilar magen..
urk har haft ont i den sen kl 15 jobbigt värre!!

Sen har jag sökt tre jobb i Nora...får se om jag får nått inte för jag tror de menmen...
Skulle vara trevligt och bo där mycket trevligare att bo i nora än kumla!!!!!
Det är jobbigt att bo i kumla man vet vem alla är...ja nästan i alla fall..sen att det går ryckten och sånt
Sen är det ju vissa men verkligen inte vill se som man ser dagligen och det är jobbigt!!
Så skulle vara bra om man kom ifrån denna håla!!
ja får väl skriva mera om det är något som jag kommer på!



Kommentarer
Postat av: BadMotherF

Jag vet varför det finns så många unga med barn i Kumla.. För att det finns inget annat att göra än att ha sex..

2008-07-07 @ 19:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0