trött!!!

Jag är med i en tävling där man kan vinna det här och jag vill vinna detta men tror inte det men hoppas ändå!!
sååå fina grejjor!!!!


Sen har jag bakat detta...haha så såg det ut i tidningen....


Och så här ser dom ut som jag gjorde...haha vet inte om dom vart bra har inte smakat än..
får se om jag ska äta det i dag eller inte får se...
'

Sen har jag haft ont i nacken sen igår!
och det gör så jävla ont jag vet inte vad det är för fel men jag ska ta en värktablett snart innan jag lägger mig..
Har oxå varit hos doktorn i dag och dom skulle ta blodprov och själklart så hittade dom ingen ven att sätta in nålen i...det är inte första gången dom inte hittar...så tre stick en i varje arm och en i handen...urk!!
inge roligt alls...är lite små äckligt att se nålen inne i huden och så rör den sig eftersom dom inte hittade en ven så dom var ju tvungna att röra på nålen...ehehe..menmen
aja nu ska jag ta en brustablett och så ska jag vara vaken en stund till sen ska jag lägga mig är sååå jävla trött förstår inte!! menmen

go natt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0