Vill tatuera mig!!!

Jag letade tatueringar igår och hittade en massa fina!!!
Jag skulle vilja ha en sån som Victoria Beckham...alltså mitt på ryggraden  men kanske inte de som hon har för tog reda på vad den betydde och jag vet inte om jag står för....men fint är de!!!!
samt en massa blommor på ryggen och något citat på undersidan av armen typ...
Sen har jag ju skrivit en "Vill ha" - lista...med möbler och tapeter och saker till hemmet och sånt skit som jag vill ha senare när man väl flyttar från denna håla!!!!
så fort bubben har fått heltd så vill jag flytta och fixa...fan!!! Den listan blir bara längre och längre för varje dag som går!!

I dag har jag varit på marieberg med päronen och hittat en jätte fin klänning! e så nöjd!!
sen trodde jag att jag skulle kunna gå ut och gå men neeee det började regna samt att jag fick ont i nacken och huvudet!!
Så jobbigt men nästa vecka ska jag ut och gå varje dag!!
Ska fan gå ner i vikt men jag har ju varit ute och gått i tre veckor minst tre gånger i veckan men inte fan tror jag att jag har gått ner i vikt för de...
äter ju inge skit mat, inge chips dricker ju iofs cola och det är ju inte bra men ska se till att det inte finns cola häe hemma ..
har köpt lättdryck med mindre socker och så...
så tror att det är bättre än cola i alla fall..
Fan börjar bli trött på denna jävla håla och alla som bor här!!!!
vill fan vå jobbet i Nora så man kan flytta och skit!!!

ja fy fan!!
jobbigt och vara mig!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0