Woho!!

Ja, första dagen på jobbet...det var helt ok.
förutom att jag fick ju stänga i dag vet inte om jag har gjorde det jag skulle menmen...är ju bara vikarie jag kan inte veta allt på första dagen ..jag frågade ju men fick ett sånnt luddigt svar så ja...det går som de går..
det sämsta är ju att jag öppnar typ en 4 gånger men stänger de gjorde jag bara i dag och det var enda gången =( det var tråkigt...menmen det är pengar!!
har oxå varit ute och gått i en timma och det var skönt men det små duggade så jag blev blöt på hela tröjan samt hela håret haha menmen det var skönt!! Ska fan gå ner i vikt så enkelt e det!!!!
har oxå tittat på Cambridge och det ska jag testa tre soppor eller drink och 3 liter vatten om dagen i två veckor funderar jag på att testa!!!
Ja får se hur de blir i morgon när jag börjar halv 9 hehe..

simma lungt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0