Drömm

Jag brukar ju alltid ha knäppa eller bara konstiga drömmar.
I natt var ju inte direkt något undantag.
Den sista drömmen jag hade så hade jag tydligen ont i magen, som jag har nu och jag hade fött en liten flicka på 200g, vilket är väääldigt litet vet inte ens om ett sånt litet barn skulle klara sig i verkliga livet..
Vet i alla fall att efter det så hamnade jag i ett lyx rum vilket är ju trevligt efter att man fött barn..
Det skulle ju vara trevligt...ehehe..
Men i allaf all så har jag fortfarande ont i magen men i dag ska jag till jobbet...
Har 2 möten efter varandra.. så 2 timmar möte...kommer inte bli roligt...
men vi får i alal fall fika! hehe
Gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0