länge sen sist...

Ja jag vet att det var länge sen sist...
men har inte riktigt haft något och skriva om...
så jag skriver allt nu eller nått..
just nu har jag mens värk och känner mig inte så jävla snygg, men det brukar jag inte gör i alla fall men nu är det ännu värre...
ja snart är det jul sen är det nyår, Pixie blir 1 år, sen är det 3,5 år mellan mig och Fuad sen fyller jag 25 år...
Ja herregud vad tiden går fort..
Sen så är det ju så mycket man vill göra med sitt liv...ialla fall jag..
vill börja dansa igen, gå på någon kurs med Pixie, lära sig sminka sig, gå ner i vikt, ha ett fast jobb, göra något menningsfullt med sitt liv..
ja herregud...
Sen måste jag ju bli klar med skolan...vilket jag inte har energin till att göra..men jag har 6 månader på mig.
men får ju ingen hjälp vilket är sämst!!
Vill ha det men mina fd lärare har ju annat för sig sen så Fuad vill inte... så är själv som vanligt....så klippa och klistra...vilket jag är sämst på..
Vill ju oxå ha bätte självförtroende och självkänsla...
Ska ha julfest med jobbet så kommer lägga upp lite bilder från det och lite annat...
Ska oxå göra om hemsidan vet bara inte när det blir har ju inte mycket tid jobbar jämt tycker jag annars har jag bara massa att göra när jag är ledig..eheh...
men skriver väl senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0