SJUK!!


Jaha har varit sjuk nu sen i tisdags kväll och igår hade jag feber!!!
Inte alls roligt!!!
Näsan bara rinner!
Sen är det ju så dåligt väder!!
URK!!
jobbigt när man har en hund att ta hand om när man inte mår bra..
Igår var det inge roligt att gå ut med henne...det var jätte kallt!! Ne fy fan!
men idag har jag i alla fall ingen feber men nästan bara rinner som vanligt!
Här är jag sjuk kan bjuda på den bilden...eheh..kanske inte så trevligt menmen..


Medans jag låg i soffan och inte kunde andas genom näsan så låg snuttan i mitt knä och sov trevligt att nån kan sova i alla fall ..för det har inte gjort sen i tisdags....pga näsan...menmen är på väg att bli bättre...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0