Artikel från NA

Under 3 veckors tid så har det varit 2 stycken våldtäktsförsök i närheten av där jag bor och där jag brukar promenera.
Vid första försöket så var jag ute och gick med Pixie runt 12 tiden på kvällen och försöket hände runt 02 och jag gick där det hände...
Så nu så släpper jag bara ut pixie på innegården så får hon göra sitt..
Jag går aldrig ut med henne så sent längre..jag brukade göra de..
Men nu har jag hört att det har hänt igen vid ungefär samma ställe men vid samma gata..
man börjar tänka lite men sammtidigt så säger jag till mig själv att vem skulle vilja hoppa på någon som mig..
eller de kommer inte hända mig..


Kommentarer
Postat av: jenny

usch hemskt att det finns folk som kan göra sådant förstår att du är rädd kram

2009-09-26 @ 03:15:47
URL: http://itsmystory.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0