Är hemma nu...

Ja hejsan.
måste ju berätta om hur det gick för mig ...
i måndags så åkte jag ju till karlskoga var inte närvös alls konstigt nog..
hade provtagningar, tfäffa läkare och så det tog väl hela dagen nästan i alla fall..allt var väl klart kl 12.30 typ..
sen så åkte jag och mamma och glodde lite på stan i karlskoga.
sen så åkte jag tillbaka till sjukhuset och tog det väldigt lungt... alla hade sagt att de hoppades att jag skulle få opereras å tisdag morgon...sen när tisdagen kom så fick jag ju inte äta någonting och jag väntade och väntade..
på morgonen så kom det en tant till mitt rum och hon blev skjutsad till operation redan kl 6 eller nått...
och jag trodde ju att ja efter henne så kanske dom kommer att hämta mig med men neeej så fel hade jag....
jag fick vänta till kl var ca 13.30 innan det va dax för mig...
hade fått dropp efter 12 så var ju hungrig och hade fått huvudvärk menmen...
när dom skjutsade mig till operationen så låg jag ju ner och tittade upp i taket...
det kändes ganska kul just då..ja skrattade till och med det kanske var lite och ta i men jag log hela vägen till operatioenn de va konstigt tyckte jag...eheh..
sen så på uppvaket så spydde jag ju självklart några gånger var ju inte så roligt..
men allt gick bra inga konstigheter...
är ju lite öm typ överallt....men allt är bra...
kunde inte sova så bra i dag så gick upp innan 8 ...och är sjukskriven i en vecka haha från livet typ det var så dom sa...
jaja så jag ska ta semester från mitt liv ganska trevligt på ett sätt....

peace, love and understanding!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0