Imorgon bär det av!!

jaha...i morgon bitti bär det av till karlskoga för att ta tester och för att bli inlagd..
sen på tisdag morgon så blir det operation!
ja vet inte hur ja ska orka ta mig upp i morgon menmen de är väl bara att ta sig upp helt enkelt..
de ska bli roligt och intressant att bli opererad för första gången har ju inte brutit något eller så..
har bara haft hjärnskakningar det är väl de enda jag har varit med om förutom förra året då jag tog bort två lever fläckar och fick sy 5 stygn det var lite fränt och det var oxå första gången jag fick sy någonting..
men att bli sövd har jag inte blivit någong gång så ska bli skönt och lite pirrigt på samma gång...
börjar nog bli lite rädd att jag inte ska vakna igen menmen
det kanske är därför jag har haft huvudvärk sen en månad tillbaka...
är nog lite spänd över operationen även om jag ser framemot det...
jaja de blir säkert bra...


Kommentarer
Postat av: Vera

Super fin blogg :D!

2008-08-28 @ 23:25:08
URL: http://bergstrooms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0