Operation!!

Wiiie!!
Äntligen ska jag operera mig..
har haft en knöl i halsen i typ två år eller nått och nu ska den bort den 26 augusti!!
längtar redan!!!
sen så så är det ju 2 år med älsklingen som jag ser fram emot och sen efter det är det ju tattoo time!!
så känns så jävla bra just nu ...
även om jag inte har pengar och jobb eller om jag inte bor med min älskling så känns de bra ...bara för att jag har något annat och tänkta på hehe som att operera mig ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hehe för första gången!!
hehe underbart..
fast egentligen hur kan man längta till och operera sig..menmen
Jag Längtar!!!!

pussar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0