Julgodis

hehe gjorde julgodis igår..och så här vart de:

Så vart det och det vart gott! och inte så svårt att göra...hehe

Sen idag har vi varit till Vingåker och jag hittade en jätte fin tröja så jag fick den av min älskling!!

Den är sååå fin!!!!!  Hittade oxå en DVD box...hehe tyckte att den var lite frän den kostade bara 179:- för 12 st det var inte så farligt tyckte jag så jag köpte den.

Sen hittad jag annat när vi var ute och handlade det sista till julafton..

En minigran till lägenheten..fin va? Sen såg jag denna ljuslyckta den är ju så fin så jag var bara tvungen att köpa den oxå hehe kommer bli så bra i lägenheten!!
läntar tills jag har flyttat så jag kan inreda!!!! Wiie!!!

Håll tummarna för mig imorgon när jag ska på intervjun!!!!
Puss & kram ses på stan ; )

Kommentarer
Postat av: Rebecka

hoppas din intervju gick bra idag :)



vilken fin bakgrund!

2008-12-23 @ 11:54:50
URL: http://bizzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0