AHHHH!!

Varför händer detta mig!!!
Jag tänkte tvätta i dag.....men som vanligt så funkar inte torkrummet...centrifugen funkade inte...jag la in blöt tvätt för att den var blöt så klart och efter ett tag så la den av och jag fick inte ut min tvätt!!!
sen fick jag ju ringa till Hasse som fixar allt..eheh..
men han gjorde så att allt stannade i 30 sec jag trodde att jag skulle flippa ut!!!
eller jag flippade ut...maskinerna stannade med tvätt i och torktumlaren med tvätt i och allt stannade och jag ligger efter med 30 min så en maskin är inte klar förns ja ca 30 min och det är en annan som ska tvätta efter mig...så klart...
så hoppas att den personen inte tar ut min tvätt...för annars blir jag sad! eller ja arg oxå!! urk!!
ska gå ner halv 5 får se vad som har hänt..eheh..

sen har det åskat och regnat som fan här ett tag nu..älskar när det regnar jätte mycket och åskar och blixtrar!!
har haft en bra sån dag...det var såå mörkt på himlen och det blixtrar och åskar det var så fint och mysigt!!!
Är lite besviken att det inte är jätte mörkt och att det blixtrar!! =(

Jag återkommer väl om något har hänt med min tvätt..ohh..heheh..

Peace and Love!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0