Boring!!!!

Alltså jag sitter och tittar på realityshows och när man tittar på sånna så har dom ett bra liv!
Många kompisar, bra jobb, saker som händer och pengar m.m.
Sen tittar man på sitt eget liv och jag har inte gjort nått bra eller vad man ska skriva.
Jag har lixom inte uppnått någonting har ingenting att vara stolt över eller nått överhuvudtaget.
Examen : inge fullständigt betyg
Sunne : hoppade av
Karlskoga : inget betyg
I suck and I´am boring!!
Har tre kompisar som jag pratar med då och då och träffar två när jag kan och så.
två av dom ska ha barn. De gör nått och det är nått bra för dom.
Vad jag än gör så blir det alltid tvärt om, om jag tänker att det ska bli bra så blir det aldrig bra.
Allting känns bara så bläääh!!
So pathetic!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0