HAHA!!

Jaha, jag måste bara visa detta...har haft såå tråkigt och nu ska jag visa vad jag har gjort...ehehe..
tycker inte de vart så bra menmen..
försöker med kajalen men vad fan det funkar bättre med en vit än en svart...det funkar bara inte på mig ...bara den vita och jag vet inte om den syns...ehehe...men va fan...
haha två bilder gjorde bara halva så att ni kan se hur jag ser ut utan smink och med haha....


Fan har glitter typ överallt till och med på datorn hur de nu kom dit...hehe
Jag skulle ju vilja lära mig sminka mig bättre men behöver nog köpa bättre smink har bara sånt som kommer med i tidningar så det är nog kanske inte så bra smink...menmen
Det här är mitt resultat av sminkning haha
jaja ska väl gå och tvätta bort det här haha
Tror nog inte jag kommer få bort det men ska prova...

Sminka Lungt *asg*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0