hehe

Ja hallå.
Nu har jag bokat tid för mitt hår, på vad jag tycker, världens bästa frisör!!
TYcker hon är så jävla bra!! Samt att det är dagen innan bröllopet kl 13!! Inte mitt bröllop då utan älsklingens kompis kan man väl säga...
Längrat redan till att låta henne fixa mitt hår!!!!! WIEEEE!!!

Vaknade kl 12.30 fast sov inte då utan jag orkade bara inte ligga ner längre och somnade väl runt 2 som vanligt och vaknar och så... fan jobbigt!!!!!!!
Sover man inte rikgit bra så orkar man inte med allt...som i dag de e fint väder och ja skulle vilja bli brun men orkar inte ta på mig bikinin och ta bort ställningen som står på balkongen. Tappar lixom lusten och orken att göra nått. Har inte ens ätit frukost..
Sötisen kommer väl hem om 4,5 timme tror jag...

aja
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0