jaha..

Ja i dag så har älskling och hans bror kommit hit och det var trevligt att inte vara själv för en gång skull.
Sen har jag varit och solat senhar jag varit ute och gått var väl borta i 1½ timme..
Så skönt att komma ut och få miljöbyte och tänka lite..
Jag vill för en gång skull göra sånnt jag gillar att göra men har ingen som vill göra det med mig ..
Som sagt har jag få vänner och dom är 2-3 st inte många ...och dom har sina saker som dom vill göra men inte jag..
Men jag har svårt att ta kontakt med nya människor...So sad but so true! =/

Jag ska skaffa mig en hund så enkelt är det så efter detta inlägg så ska jag göra en lista på vad som behövs och vad det kostar...
JAG SKA SKAFFA MIG EN HUND...det är bara så ...får nästan aldrig det jag vill ha....=(

("v")


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0