jaha....

Jaha....Nu har man tagit Examen eller va man ska säga.
skolan är i alla fall slut de känns väl skönt förutom att jag och min älskling måste flytta isär, har bara i dag o onsdag sen två helgen sen bor vi inte ihop längre. Det är ekonomiskt som vi inte bor ihop sen för jag har inge jobb och Fuad *älskling* har bara provanställning i 4 månader. Men jag tror han kommer få heltid sen =) så de så!!
Jag vet inte vad jag vill göra med mitt liv eller vad jag vill syssla med. Det känns som om jag måste ta tag i mig själv först och veta vem jag är och vad jag gillar, förutom älsklingen!
Så, någon som vet någon bra KBT (kognetiv beteendeterapi) terapeuter? I örebro?
Vet bara att det komer bli jobbigt att inte bo med min baby!!!
Så jag kommer att vara själv här och packa hela juni typ

aja C Ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0