Oh Lord!!

Jaha herregud i dag har jag då varit en stund me älsklingen och varit i Karlskoga och hämtat det sista i lägenheten och lämnat nycklar och så.
Så nu är jag särbo vilket är lite synd!!
För vill inte bo med min mamma och min lillebror!!!!!!!!!
menmen har ju inte direkt något val direkt...vill ju inte bo på gatan menmen...

Sen har jag pratat med Lisa, nybliven mamma för andra gången hehe pratade med henne i över två timmar men säg inget till mamma eheh...
Ska till henne och hjälpa till samt umgås och snacka skit.
Har oxå fixat mina kläder! ÄNTLIGEN!!!
så har väl någon koll på vart kläder ligger eller nått...
ska bara ner med det jag inte använder samt toma väskor till källaren men vet inte om det får plats...
får se i morgon när jag ska dit ner om jag hinner ...

Har oxå skrivti ett cv på AMS hemsida så någon gång inom 14 dagar ska jag dit och presentera mig eheh
sååååå tråkigt att gå till AMS... just i Kumla oxå ännu tråkigare!!
Just nu så är det stängt för att det ska flytta på sig så nästa vecka så ska jag dit.
Denna vecka är lite smockat med saker som jag måste göra ...
Ser fram emot i morgon och träffa Lisa och lillkillen samt Elvira och Elin och sen på fredag när jag ska fixa frillan ÄNTLIGEN!!!!! Det ska bli så skönt!!
Har bara håret uppe just nu så ska bli skönt att kanske ha det utsläppt.

Vad har jag gjort mer i dag hummm det kanske är det har inte direkt något annat att tillägga.
Jo förutom att jag har fortfarande träningsvärk efter flytten i lördags...*asg*
 
Go natt på er!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0