onsdag....

Den här dagen började inte direkt så bra....
mamma väckte mig och sen ringde det på dörren...
så jag gick upp kl 09.00 käkade frukost, diskade, klädde på mig och sen gick jag ut och gick i en timma.
Sen när jag kom hem tog jag bort disken, sen duschadet jag sen kom mormor och morfar lämnade en ställning till mamma sen fikade vi och efter att dom hade gått så satt jag och tittade lite på tv och efter det så ringde mamma efter att jag hade lagt på luren så vart jag så trött att jag inte orkade sitta upp så jag gick och la mig.
Sov väl i 2 timmar kanske vaknade av att jag var sååå kissnödig....
och efter det så käkade jag lite utav maten som vart kvar från igår sen efter ett tag så åkte "familjen" till marieberg och käkade mat det var väl hela min dag...
det låter väl inte så kul och det var de inte heller...
imorgon ska jag ute och gå, sola och fixa frillan sen ska jag kanske till lisa om hon känner för det...
på lördag är det bröllop ujujujuj få se hur det går med det....
aja det var väl det....
enjoy the summer ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0