paniiik!!!

Nu får jag panik!!
Har bytt design på min blogg för jag tänkte att jag kunde ändra färgerna på min förra och visst kundet jag de men jag hittade inte en viss färg så jag ändrade helt...
urk!!!
men den här är söt den med men ville ha den med hjärtat men färgen är inte så fin direkt ehehe...
så jag pallade inte fortsätta för jag ändrade på allt som hade den färgen men den ville inte ändras de va lite små jobbigt eheh...
Fast klockan har gått fort det är bra det!!
I morgon kommer kanske min mamma hit och då slipper jag vara här själv. Fan klättrar nästan på väggarna.
Kan ju packa när jag känner mig extremt uttråkad och det är ju iofs bra men så kul är det inte och packa...
Ne nu ska jag kolla på film...

Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0