*pust*

Nu har jag snabb packat mina kläder i hundra väskor trodde inte att jag hade så mycket kläder, kan ju knappt ha hälften.
Men vill ju inte kasta vissa kläder för vissa har jag inte använt fler än 5 gånger.
Så jag ska gå ner i vikt och använda dom!
Fast det kommer nog ta sin lilla tid!
Och nu har jag ont i magen och huvudet!!!
Ska nog gå och sola lite senare och kanske äta nått eller så ska jag nog vänta till min älskling kommer hem.

Har ringt till både proffice och Snubben som jag fick nummret av igår.
Vet inte om det vart så bra men fyllde i ett cv..mitt korta cv..och uppdaterade mitt cv på proffice.
Men tror inte att det är positivt...

aja
Later dudes!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0