Ska fatta mig kort...

Ja... det var ju ett tag sen som jag skrev....
har väl inte hänt mycket sen onsdag...
har varit hos lisa, har fixat frillan weiii!!
Sen har jag varit på bröllop det var väl så där...har inge mer och tillägga där..

Ja....det är så tråkigt att bo med mamma och lillebror ...hatar det ...
har bott själv i två år och man har vant sig vid det och har egna"regler" eller var man ska säga ..
nu ska man "dansa" efter mammas pipa ..eller va man ska säga...sååå jobbigt ..
hon ber en göra en sak och duger det inte så gör hon om det så varför fråga mig att göra det när hon ändå kommer göra om det??! och det händer ALLTID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
fattar inte...jobbigt är det!!!!!!
Jag skulle till ams i dag men försov mig så får ta det i morgon istället...
får se hur "roligt" det kommer att bli....kommer att bli så tåkigt!!!!!!
nu ska jag väl gå och handla det lilla som mamma ville att jag skulle handla...

Simma lungt i regnet.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0