Skönt..

Jag har varit ute i dag och gått..var väl ute och gick i mer än 1 timma samt att jag solade innan hehehe...
Jag är en jävla blekfis...eheh
imorgon kommer min bebis hem!!!  wiiee!!!!!
Får en hel dag på fredag med sötisen!
Han kommer nog vara trött och inte vill göra nått så...
Skönt att gå ut och gå lite för jag är trött nu hehe så det är såå skönt istället för att jag bara sitter här och packar och glor...
Jag har tänkt på att jag ska fan gå ner i vikt nu minst 20 kg...för jag tycker att jag är fööööör tjock!!
Tänker inte skriva hur mycket jag väger men så är det.
Ska gå ner i vikt!
Har kollat på "Work out" så snacka om insperation och drama! haha
Det är en realityshow men det kanske ni redan vet....eheh..
Samt att jag fick ett telefonnr av mamma som jag skulle ringa i morgon om ett jobb!
Så det ska bli roligt och höra vad det är och om jag får ett jobb eller inte....ehehehe
Fan nu är jag hungrig och jag har typ inget hemma....God damit!
urk!!!!
aja ska väl lägga mig nu eller nått...

Go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0