Skor till salu!!

Jag har ett par skor som jag köpte för ett tag sen men jag kan inte ha dom för dom är för små för mig.
Jag tror att det är storlek 38-39 för jag själv har 40-41 och dom är två storlekar för små.
Kommer att bo i kumla efter den 22 juni så bor du i närheten så finns det ju chans att komma och testa dom...är i Karlskoga till den 20 juni så är någon intresserad är det bara och skriva till mig.


Jag garanterar att dom är helt oanvända och att det är exakt såna här skor som jag har!
Kommer att skriva priset till den som är intresserad.
Så jävla söta skor eller hur?!?!
skulle vilja ha ett par men vågar inte beställa igen för de kommer säkert bli fel.

Have a Nice Day!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0