Spasmer.....

Ahhhh .....de senaste två nätterna när jag har lagt mig så får jag spänningar i hela kroppen...och kroppen berättar för mig att jag ska spänna hela kroppen jag brukar få sånt där men de släpper så fort jag spänner mig eller ja de gjorde det i alla fall....nu får jag ligga och spänna mig ett tag men som tur är har jag fått två sömntabletter av min mamma men jag vet inte om dom kommer fungera.
Tog en igår och det fungerade somnade som en stock enligt mamma.....haha..
men gillar fortfarande inte att jag får såna spänningar i hela kroppen... det är så läskigt för jag vet inte vad jag ska göra.
Det är verkligen obehagligt...urk!!! Kan verkligen inte slappna av sååå jobbigt!!!!!

Sen är det inte bra för mig att titta eller leta på internet för jag hittar så mycket fint!!!
Jag letar just nu efter en mobiltelefon...och har väl hittat en men jag vet inte om den finns ute på marknaden än..men fin är den!!
Men har inte råd...
Sen har jag tjatat om en hund sen ett år tillbaka och jag ska skaffa mig den där jäkla hunden.....någon dag i alla fall..inte just nu kanske men jag ska!! Så är det bara!!! men har inte råd med hunden heller..ehehe..
Sen skulle jag vilja skaffa mig en tatuering på typ hela min rygg men har inte råd!!!!! =(
det är så tråkigt....och jag känner mig inte direkt peppad att söka jobb m.m.
Känner mig mer deppad än peppad..eheh..inte roligt men sånt är livet ...
Och det tråkiga är ju att jag och min älskling ska flytta isär och jag kommer inte att vara sambo längre utan särbo!! =((
No Fun At All!!!!!!
ähhh mår bara pyton!!

aja C Ya....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0