tråkigt men kul....

Solade i dag på balkongen och jag hade 54 grader som varmast och det var så jävla varmt!!!
så solade inte så länge men lite färg har jag nog fått..

Sen har jag packat 5 kartonger med porslin och lite annat.
Fan att det skulle vara så kul att packa det visste jag inte. Det är inte roligt att flytta från min sötis men att packa är kul.
Att riva papper och så fan det var roligt...få ut lite av sin ilska de va skönt.
Men det är tråkigt att vara själv, idag fick jag visserligen besök av Fuads pappa han kom och hämtade hans datorn m.m.
Väntar på att det ska bli söndag för min mamma kanske kommer då och sen sover hon över till måndag och så ska hon hjälpa mig m.m.

Nu mot kvällen så har jag fått ont i min mage som vanligt...det är nog av all stress som kanske inte syns på utsidan men som märks för mig på insidan...
Pratade med min pappa idag och han kanske kan fixa ett jobb till mig...men jag tar det nog som ett mycke litet kanske.
Jag är inte så mycket för positivitet...är mest en pessimist...ehehe..

Jo, måste skriva att ni måste se på Step up 2 om någon gillar dans filmer. Den är så bra!!
Så fort jag såg den så önskade jag att jag knde börja dansa igen!!
Fan de kliade i hela kroppen...
ujujuj va snygga dance moves dom gör i den filmen!!!

XO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0