TRÖTT!!!!

Fan vad trött jag bli att jag inte kan sova!!!
Jag la mig vid halv 1 och somnade väl inte förns 2 eller nåt och vaknar till och från hela natten och vaknar sen vid 10.30 och kan inte somna om!!!
AAHHH hatar de!!!!!!!!!!!!!!!!!
Skulle nästan göra vad som helst för att kunna sova 24 timmar!!
Det skulle vara sååå skönt ni anar inte!!!!
Sen de senaste dagarna har jag inte varit hungrig....jag tycker att det är helt otroligt sjukt!
Jag brukar vara hungrig och magen kurrar men den har inte gjort de på flera dagar...
Jag äter för att jag vet att kroppen behöver mat men är inte hungrig...
Tycker det är skumt!

Wiie blir inte själv mer mamma kommer senare kommer att ha någon att prata med.
ne skriver väl mera senare om de händer något roligt eheh inte för jag tror de men kommer nog ha något att tillägga..ehehe

Love Ya!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0