Wiee min bebis är hemma!!!!!!!

Wiie nu är ja glad jag är inte själv min älskling har kommit hem igen!!
stannar bara i morgon sen åker han och jobbar och sen tror jag att han kommer hem igen..
I morgon så ska vi packa hehe packa och packa och packa..eheh...
kommer att kasta ut köksmöblerna, dom fick vi av en kille som gick på skolan förra året och det är tre stolar man kan säga att det är fest möbler som är brända är och där och så.
Men om det är någon som är intresserad utav dom så finns dom i vårat sopprum eller vad man ska kalla det för.
Sen ska vi ställa in alla kartonger dit så at man kan röra sig lite i lägenheten.
Nu när min bebis är hemma kanske jag kan sova ut ordentligt. Klarar ju inte av att sova själv.
Är så jävla trött har varit trött sen kl 18.

Sleep tight and don't let the bedbugs bite..hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0