Måndag 26/5 2008

Hallå!!
Ja, i dag började dagen inte så bra mådde illa i morse pga att jag har sovit dåligt urk!!! Hur svårt kan det vara att få sova i alla fall 7-8 timmar?!?! herregud la mig vid 23 eller nått. Men ändå vaknar man och så tar det evigheter innan man kan somna om! Helt Sjukt!! Men det kan bero på att jag har en del i skallen just nu ehehe med alla rester (som jag har tentat upp!!!! ja förutom 4 st då men de kommer ;) )
Men ska sova ut lite i morron. Sen har jag ju hela sängen för mig själv men kan inte sova utan min Baby!!!! =(

Sen så fick jag reda på att filmen jag beställde förra vecka, till min redovisning, att jag inte får beställa den. Dom kunde inte skriva det på sidan att man var tvungen att vara en legetimerad psykolog eller att man hade gått en kurs för att kunna beställa den. Helt Jävla Sjukt!!!!
 Så jag var tvungen att börja om på ruta ett. Har suttit sen 16.00 med min Power Point redovisning jag skrivit i alla fall 9 sidor och jag hoppas att jag kommer på mera att skriva samt att jag tvättar så jag är fövånansvärt duktigt i dag! *hehe*
Ja ,det är ju inte lång tid kvar tills skolan är slut...fy fan!!
o slippa se vissa!!!! SKA BLI SÅ JÄVLA SKÖNT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
TROR INTE NI FATTAR!!!!!!

Jaja nu ska jag fortsätta med min pp samt att jag ska kolla till tvätten.

   C Ya later!
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0