REDOVISNING!!!!!

Ja, dagen började väl så där. Vaknade av panik!! Kom på ju att jag ska ju ha redovisning och självfallet så trodde jag att hela min Power Point presentation va borta och alla papper oxå!!
Men när jag slog på datorn så var allt där. *pustar ut*
Det va en lättnande suck!! Redovisningen gick bra, jag pratade långsamt och hade ögonkontakt det var bra för mig och den varade i 55 min typ, så de va bra! Sen hade jag en filmsnutt med och det var ju ett sömnpiller men tyvärr så hittade jag inge bättre. Skulle ha en film om depression hittade en som heter "kärleken är den bästa kicken" men den fick jag inte beställa. Jag ringde i måndags och frågade vad som hade hänt med filmen.
Jag fick så svaret att " den får man inte beställa hur som helst, man ska antingen vara legetimera Psykolog eller ha gått en kurs".
Men hur FAN skulle ja kunna veta de...inte fan stod det något om de på sidan jag beställde i från!!
Vart mycket upprör!!! eller rent av förbannad!!!
Så jag fick tänka om, så satt i måndags från 16.00 till 00.00 och delar av gårdagen med att skriva och sammanfatta m.m.
Men redovisningen gick sååååååååååå bra!!  Är nöjd me min insatts!!
Sen är de ju så fint väder oxå!!! jätte fint synd bara att man inte kunde ha redovisningen ute eehehe...lite svårt om man ska ha PP...menmen
Snart är det dax att sluta skolan!!!
känns sååååååååå skönt ja kommer nog att skriva de tills fredag eller längre eheheh...

Ja, jag återkommer om det händer något roligt resten av dagen..hehe

C You later alligator!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0