Välkommen till min blogg!

Hallå kära läsare.
Nu har jag äntligen fattat mig på sidan....*pust*
Brukar inte ta så lång tid för mig att fatta men jag fixade de!!!
*äntligen*
Har läst en del bloggar och det började klia i fingrarna.
Att skriva vad man vill...ja nästan i alla fall.
Tycker det ska bli KUL!
inte för att många kommer att läsa denna blogg.
Men en liten hobby för mig kanske...hehe..

Ja, i dag så har jag varit duktig har gjort rester så har inte många kvar nu(3 st stora) samt att jag har börjat packa ner saker från bokhyllan. Känner mig stolt!! Även om jag inte vill packa så måste jag...tråkigt!! *lessen i ögat*

Ja, snart så är det dax att lägga sig ska upp i morgon till skolan och lyssna på redovisningar ska bli kul hehe eller inte ....menmen...får se om jag kommer ihåg att uppdatera bloggen hehehe ;)

P.S:
Hoppas att det är fint och varmt väder i morgon!!!!!

Peace And Love
         // Jess


Kommentarer
Postat av: Emma

Jaaaag läser din blogg =) Såg att du skrev på msn här om dagen, men jobbade nog då. Allt bra här hemma. Hoppas det är bra med dig också! Kram, kram

2008-05-27 @ 21:34:34
URL: http://virrigakarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0