Senaste tiden...

Ja, den sista tiden så har jag inte gjort så himla mycket...eller joo de kanske jag har gjort.
Har varit en heeeel del hos Liza...och varit barnvakt och så vidare..
Så här är kommer lite bilder sen sist...

Har ju provat lite bågar och så här ser dom ut...
de flesta tycker ingen..och jag vet inte vad jag vill har för bågar..

Ja, vill visa hur jag har det just nu...så här bor jag...urk!
Får paniiik bara jag ser bilderna...herregud!
Ja..så ni förstår väl att jag vill ha en lägenhet ...eheh..
 
Har ju kommit i mitt rosa-stadium...och så här ser vårat stadshus ut just nu eller ja nu är det blått tror jag...
men så såg de ut förut...hehe fint va?!

HAHA min voododoll så akta er alla ...mohahaha!

Fick den här av min kära mor!
Visst är den fin!!!!?

until next time...
see you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0