Onödigt fakta!

Onödig fakta!

1. vad heter du? Jessica, Jessi, Jess, Brillo, m.m
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? princess bananahamock =))
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Rebecka
4. vilket stjärntecken är du? Fisk
5. vilken årgång är du? 85.a
6. vart bor du? Kumla torg...
7. bott utomlands? Nej, men skulle vilja bo i USA
8. flyttat antal gånger? 3gr tror jag...
9. vart skulle du vilja bo? I USA eller någonstans varmt!
10. yrkesval? När jag var liten ville jag bli lärare men min hjärna höll inte måttet.
UTSEENDE
1. hur lång är du? 167 tror jag...
2. hur mycket väger du? För mycket...
3. hårfärg och frisyr? Brunt med ljusa slingor i...
4. ögonfärg? Blå-grön-gula-bruna...typ
5. mest nöjd med? Min otroliga stora rumpa...ehehe
6. minst nöjd med? Haha ja det är en hel del...
7. skostorlek? 40-41
8. glasögon? Ja...
9. har du några piercingar/tatueringar? Öronen, läppen, 2 tatueringar FAVORITER
1. filmer? Ujujuj det är en hel del...orkar inte skriva upp alla..
2. låtar? Det är också en hel del...men just nu är det Kat Deluna - Animal
3. årstider? Sommaren är den bästa! Vintern Suger!!
4. mat/dryck? Italiensk, kina, min egen när det blir bra... coca-cola, cider, vatten, mjölk
5. Djur?
6. färg? Blåa nyanser, röda, svarta, vita m.m
7. parfym? paris hiltons är favoriten just...
8. tv-program? Sex & The City, Desperate Housewives, Roomservice, lyxfällan, vänner
9. sysselsättning? Umgås, äta, slösa pengar
KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? En vit/rosa jacka hehe
2. vad använder du just nu för skor? Ett par adidas skor
3. favoritfärg på kläder? Uj de spelar nog ingen roll...det jag kommer i kanske hehe
4. favoritmaterial på kläder? Öhh ja nått mjukt kanske...
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Uj nått sommaraktigt
6. favoritaffärer? Gina, h&m, vera moda, ja de flesta...
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Ja du bra fråga de vet jag inte...det var länge sen nu.
8. favoritmärke(n)? herregud... vet ej
9. vad har du för byxstorlek? Bra fråga...
10. vad har du för tröjstorlek? M eller L
1. vad heter din morfar? Rolf kallas Rulle
2. var har du i din:
¤ jackficka just nu? ingenting
¤ väska just nu? Det mesta hehe
3. vad är du beroende av? Socker & sällskap
4. vilket land kommer du i från? 50% svensk och 50% finsk
5. vilken sorts lypsyl använder du? Humm har typ 4 eller 5 st olika...
6. vad tror du på? Sanningen, kärlek och ödet
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Jag är en Ateist...tro inte direkt på något..tror mest på vetenskapen
8. vad köpte du senast? Örhängen och armband tror jag....
9. har du nåt husdjur? Nope bara dammråttor
10. vad bor du i? en lägenhet med min mamma o lillebror urk!!
PRYLAR:
plånbok: svart långt stor ...älskar den!!
tandborste: blå grön hehe
smycken: en hel del....ujujuj!!
solglasögon: Nope har ju glasögon
underkläder:
sköna o snygga!
nagellack: ne inge gillar inte de...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0