jaja!

Ja herregud jag vet att jag inte skrivit på länge.
det börjar bli en dålig vana.
Har gjort en hel del ska låna bilder från Kati.
Om jag får...eheh har gjort en hel del saker med lillebror och Kati och Fuad så klart!
Och i dag har jag stor städar är inte riktigt färdig än..men snart så.
sen så skag jag gå ut med lillskiten...hehe...
Ja sen jobbar jag på som vanligt!
hummm...
Ja sen har jag oxå blivit så jävla bränd men nu är jag lite små brun i stället vilket är bra!
men det var jobbigt att vara bränd!!
Kommer troligtvis att srkiva mera senare i kväll när jag kommit hem från jobbet...
om jag inte fastnar framför Sims 3!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhhh, har du sims 3 din skit!!! Jag vill ocksååå! Fast mest nöjd är jag över min dermal anchor;)

2009-07-08 @ 22:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0