10 dagar kvar!

10 dagar kvar tills Jag fyller !! wiiee!! hehehe
Längtar tills jag får presentkortet från Ikea så jag kan åka dit och handla lite ... ;)

Igår då fick man besök av Fuads kompisar!
Det var trevligt att dom kom och hälsade på och titta de på lägenheten.
har varit en ganska lung helg vilket är bra för nu i veckan kommer det vara full rulle..
Jobbar måndag-torsdag samt söndag sen har jag KFG möte Tisdag och Fredag sen att jag dansar på lördag så har hela veckorna uppbokade kan man säga....i alla fall på kvällarna..
Har i alla fall saker att göra ...Men vi behöver tvätta så det är väl det som är lite jobbigt att jag inte vet riktigt när jag skulle kunna boka nägon tid...men de löser sig säkert..

Sen har jag tänkt ut en lista på vad jag vill göra den kommande tiden..
1. Ta bort leverfläckar
2. Klippa mig (har beställt tid)
3. Pierca mig
4. Tatuera mig igen, samt att fylla i den jag har den börjar att blekna, redan.
5. Införskaffa nya glasögon (börjar att se ännu sämre)
6.
Kommer säkert på något mera som jag skulle vilja göra ...
Så kommer att skriva till det jag kommer på..

Puss & Kram ses på stan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0