Ikea!

Nu har man kommit hem från att ha varit på ikea med Kati.
Det var roligt och inspererande.
Handlade dock ingenting men det är bra för har inte så mycket pengar plus att jag fyller ju snart och då kommer jag troligtvis få ett presentkort på ikea och då kan jag handla lite mera!!
Så fick chansen att titta runt lite och få lite insperation....

Har ju så mycket man vill handla och göra men har inte råd!

Så efter att jag har fyllt så kommer jag att ha fyllt lägenheten med lite andra saker.

Plus att nu kommer jag ju att jobba lite så då kommer det ju in lite mera pengar i plånboken så då finns det ännu mer möjligheter till inredning!! *fniss*

Så i april månad kanske det kommer att se lite annorlunda ut här hemma...
Kan alltid hoppas!

Puss & Kram ses på stan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0