Jaha...

Nu sitter jag och väntar på att kl ska bli lite innan 10.00 så jag kan gå iväg till KFG...
Har ju gruppmöte... som jag inte kan missa...
måste ju tala om för alla att jag har fått ett jobb ett halvtids jobb, hur jag kommer att jobba och att jag kan gå på gruppmöterna i framtiden..
så känns bra än så länge i alla fall..
men tråkigt att jag måste gå till KFG det tar 30 min att gå dit...det är ju på andra sidan stan...
idag ska jag boka klipptid...går förbi en frisör som verkar bra men dyr men kommer nog inte ha en tid förns 3 veckor eller nått och då har jag ju fått pengar ...
Fyller ju snart...12 dagar kvar!!!...hehe....
inte för det är många som kommer gratta mig menmen...varför är det alltid min fördelsedag som drabbas förstår inte riktigt....menmen..
jaja ska väl vila lite innan jag ska börja gå..
puss & kram ses på stan!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0