Måndag...

Jaha i dag har jag varit på stan och köpt en present till min mamma.
Hon fyller visserligen i augusti men jag tycker att det är bra att vara ute i god tid.
Sen har jag varit på jobbet i dag...hehe ...
har visserligen inte ringt till något i dag men kommer att göra det i morgon och det kommer att vara lite små jobbigt och nervöst menmen det kommer nog gå över när jag väl ringer och pratar med personen...
Sen har jag oxå fixat en synundersökning samt att jag lånade hem ett par bågar som jag tycker är helt ok och kommer nog att köpa dom och ta de på avbetalning...hehehe..
så saker börjar att hända nu..känns skönt!
Samt att det är ju bara 9 dagar kvar tills jag fyller hihi
aja får se hur det går imorgon med ringandet..

Puss och Kram ses på Stan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0